I Love Hjo

I dag efter frukosten så åkte vi till lilla staden Hjo.
Jag var utrustad med mina mariekex och loka citron för att klara av dagen.
Vi började självklart med att besöka hem och hobby! Hittade äntligen ett par gardiner till köket till en bra peng.
Vi hade verkligen kanon bra väder. Ingen sol, svalt och det är precis så jag vill ha det just nu :)
Sedan åkte vi ner till hamnen och jag och mamma åt rökt fisk och potatis sallad M trodde han skulle gilla det men rynkade på näsan så vi fick äta upp hans mat i stället. Dom andra 2 pojkarna pappa och bror åt på ett annat ställe.
Sen gick vi runt lite i Hjo som har blivit sämre. Fanns inget att kolla på men mysigt att bara gå runt lite.
Innan vi åkte hem så gick vi till mitt favorit ställer Moster Elins glass café som tyvärr hade blivit sämre där med. Förr fick man stå och vänta på att få ett bord. Sen fick man menyer som man valde vilken glass. Nu fick man stå i kö och köpa sin glass sen sätta sig. Lite tråkigt! Men glassen var god!
På vägen hem så fick vi för oss att vi skulle åka och kolla på Bisonfarm! Shit vad stora dom djuren var!
Vi gjorde även ett stop hos morbror på en kopp kaffe!


Har verkligen haft en kalas bra dag. Vi har haft det helt underbart! Skrattat och tjötat! En underbar familjedag! Älskar verkligen att umgås med min familj! Vi har verkligen så roligt ihop!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0