Etik

Så var det dags att öppna boken igen för lite plugg. Eller hmm lite uppdatering av sommaren blev det väl mest. Jag och Johanna träffades för att börja med Etik kursen. Ja först pratade vi om saker. Sedan kollade vi på frågorna och slutade typ på en gång. ETIKEN kommer bli katastrof. Ingen kurs för mig inte. Men i morgon ska jag sätta mig ner och börja med den har jag tänkt mig.
Mådde bättre i dag!
Har inte hänt så mycket mer i dag! Kollat på en film som inte alls var bra. Men har ju kollat på alla filmer som finns just nu. Så har ni någon bra att rekommendera så säg till.
Även att vi har hur många kanaler så som canal+ och en hel del så finns det INGET bra på tv. Hatar sommaren då det inte finns något att titta på! Fast man ska ju inte sitta inne och titta på tv ju!


Måste ju säga grattis till min älskade pappa som fyller hela 51 år i dag! Nu är du verkligen närmre 60 gubben. Haha han är inte hemma så ska fira han på söndag! M ringde faktiskt och sjöng för han innan den svenska Ja må han leva...... Han var riktigt duktig. Han sa innan att han också saknar mina föräldrar. Så skönt att det går bra mellan dem!

Kommentarer
Postat av: Normer

Tips

2011-07-29 @ 14:23:51
URL: http://www.principer.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0