Skrattar

Fy vad god maten blev. Så duktig jag är på att laga mat. Efter maten har vi myst i soffan hela kvällen. Och skrattat som bara den. Han är för rolig min älskling ibland. Han kan verkligen få mig att skratta. I dag har han fått sin första inkomst här i Sverige. Va nöjd han var. Skönt att det går åt rätt håll. Vi försöker fixa instegsjobb åt han med. Ska väl ta tag i det mer om ett tag. Vill ju att han ska läsa klart svensk först. Tråkiga är bara att lärarna inte riktigt bryr sig att lära ut. Eller dom repeterar hela tiden. Men det är väl bra det med. I dag har jag pratat med 2 favorit tjejer på msn Mikaela och anna. Saknar er så sjukt mycket. Nej nu är det dags att lägga i från mig mobilen och sova lite.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0