Papper

Oj nu har jag varit duktig nu har jag tagit hand om det enorma berget av papper jag har haft på bordet.
Så skönt! Hatar att ta hand om dem. Det som är mest surt är att det kommer ju nästan ett nytt papper vare dag som ska in i dom där himla pärmarna. Så blir det ett berg av papper på bara några veckor igen.
Men jaja nu är det fixat i alla fall.


Jag är ju inte en sådan person som röjer ALLT på en gång nej. Det kan ta flera veckor innan jag är klar med allt. Och det ser för jävligt ut här hemma. Men det orkar jag inte bry mig om. Nej det får ta den tid det tar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är det jobbigt att göra allt på en gång! Jag har röjt klädkammaren det tog 3 dagar det så för färligt ut här hemma men det funka sedan skulle jag tömma en byrå i mitt sovrum för jag ska inteha den mer, då fick jag börja röja i den men!! Men nu är det klart nu ska bara annonsen läggas ut på blocket!

Ha en bra helg!! Kram

2011-01-06 @ 11:02:24

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0