Jag saknar dig!

Efter mina 2 säsonger som aktivietsguide har man träffat många söta barn.
Några kommer man ihåg några minns man inte.
Några finns ofta i tankarna. Vissa blev man lite extra kär i.
Några har man som vän på facebook. Ibland får man en söt kommentar från dom.
Senaste i dag fick jag från en liten kille som addade mig på facebook i dag
"Jag saknar dig ♥"
ÅÅ dom är så söta alla dessa barn.
Jag kommer ihåg en positiv kommentar jag fick av 2 resegäng som skrev i den där lappen man ger guiden när man åker hem. Har fortfarande kvar den. Sådant värmer så sjukt mycket.
Har fått mail från föräldrar som vill boka till hotellet där jag jobbat och frågar om jag ska jobba nästa säsong för barnen vill bara åka till det hotell för att jag jobbade där. Men föräldrarna ville testa något annat. Föräldrarna blev ju glad när jag sa att jag inte jobbar denna säsong så dom kan testa ett annat hotell.
Min tid som aktivitetsguide är förbi! Men vilka minnen ni gäster har gett mig!

Kommentarer
Postat av: Esther

Sånt ät otroligt roligt och få:)

2011-01-27 @ 21:57:42
URL: http://mylifeallover.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0