Hela hjärnan!

När ska förkylningen ta slut? I morse trodde jag att jag höll på att få ut hela hjärnan.
Jag vill bli av med det nu.
Har fortfarande ingen ork att ens gå ut utanför dörrarna.


Så vet inte vad dagen kommer att erbjuda mig i dag. Känns som en ganska tråkig måndag faktiskt.
M är i skolan och slutar halv 4.
Jag behöver köpa hem lite saker men orkar inte gå ner men orkar inte vänta på älsklingen heller. Jobbigt läge.

I morgon ska jag banne mig ta mig ner till stan i alla fall för mysig fika stund med Mea.
Sen måste jag in på jobbet och lämna in lite papper.

Ska bli skönt att komma ut i morgon.
Om man kanske skulle ta lite frukost.

Kommentarer
Postat av: Tina

Krya på dig vännen! Drick massa grönt te; innehåller antioxidanter som stärker immunförsvaret :) Saknar dig också!



Trivs inget vidare i staden så de här utflykterna vi gör är min livlina för att orka härda ut vardagslivet här borta. För det är inget att va avundsjuk på. Jag är avis på dig för att du får äta massa svensk mat, andas ren luft och höra knarrandet av snön under fötterna! Puss

2011-01-17 @ 14:25:17
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0