Han ger mig ett lugn

Något som jag har upptäckt nu det sista är hur M ger mig ett lugn.
I hans närhet känns allt så bra som det bara kan bli.
Han omfamnar mig och ger mig en sådan där underbar kram som bara han kan ge.
Han pussar mig med sina underbara läppar.
Ser på mig på ett sådant speciellt sett.
Han berättar hur mycket han älskar mig!
Han överraskar mig varje dag!
Utan dig är jag inte hel säger han!
Han är en sådan underbar kille! Jag är så lycklig att jag har han!
Utan han är inte JAG hel!
Tillsammans klarar vi allt!


Han är så himla söt nu när han lär sig svenska och pratar svenska ibland försöker han härma mig och det låter hur kul som helst. Men han är så sjukt duktig min lilla plutt!

Kommentarer
Postat av: Seher

Sv: kul :), nej undra bara för att du brukar skriva saker på turkiska sen lägga låtar på turkiska haha :)

2011-01-18 @ 08:28:02
URL: http://seheeer.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0