Dags att komma i gång

Lagom härlig tränings värk i dag kan jag ju lova. Aj det känns att jag har tränat. Har lovat Lisa att träna i dag med så bara att bita ihop.
Men innan dess blir det mys fika med Mea.


Känner att jag är ganska dålig på att blogga nu. Tänkte jag skulle komma i gång med det nu igen. Va tusan jag gör ju inget annat än.
Tänkte jag skulle bli duktigare på att komma in på msn också och prata med alla mina små guldklimpar.
Blir så himla svårt när jag har en galen pojkvän som älskar att spela Okey på datorn. Blir nog att vi köper en gammal dator till han som han kan ha.

Kommentarer
Postat av: maria

ni kan få vår gamla klumpis laptop, här står den bara och skräpar iallafall !! :)

2011-01-04 @ 12:07:33
URL: http://marusschka.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0