Å vilken vår morgon

Vilken söndags morgon man vaknade upp till.
Solen sken rakt in i sovrummet. Å lyckan sprider sig i hela kroppen.
Vilken dag!
Att solen kan göra sådan underverk helt otroligt.
Som synd är så kan jag inte vara ut och njuta av denna dag som jag hade velat.
Nej i dag är det tvätt dag plus att vi ska ha födelsedagskalas för min älskling här hemma.
Så i stället för att vara ute så får jag var inne. Men att se solen i fönstret gör mig minst lika glad.


En kväll hos S&S var mycket trevligt. Med god mat och gott sällskap och självklart Okey! Tråkigt att Suleyman åker hem på torsdag.

Nä plikten kallar. P.s jag nallar internet från grannen hur bra som helst hihi
Någon mer än jag som längtar efter en sådan här i solen?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag längtar väldigt mycket! :)

2011-01-30 @ 13:37:27
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: maria

åh tänk när vi låg där ! :) härliga tider det ... längtar till semestern då ska jag ha minst en sån där varje dag :P Vi måste försöka boka in en träff snart zandra. fasen det är ju fullt upp hela tiden men nu måååste vi !! =) puss

2011-01-30 @ 15:50:38
URL: http://marusschka.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0