Söndag

Å vilken lyx det var ju sol i dag också. Tog en underbar skön promenad till mamma och pappa där vi blev bjudna på en god söndags middag. I morgon ska jag vara barnvakt åt sjuke Elias. Självklart ställer jag upp när Sofie jobbar med att ta hand om lillprinsen. Han hade packat väskan och velat gå till mig på en gång. Haha söt han är. I morgon är du inte en vanlig dag. Tänkte jag skulle försöka göra något mysigt i morgon. Älskar sådana mysiga dagar. Nu blir det sol sidan. Har ju aldrig följt det innan. Men i veckan har jag tittat i fatt mig så nu är jag en av alla andra. Ha en mysig söndag kväll.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Jag söker nya bloggar att läsa! Har du några tips? Det kan vara din egen eller någon annans! Tipsa här: http://selb.blogg.se/2011/february/tipsa-mig-om-bloggar.html

2011-02-13 @ 21:07:29
URL: http://selb.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0