Lördag

Så var det lördag! Och solen skiner i dag med.
Mea börjar bli sjuk annars hade jag tänkte vi kunde köra på premiären i dag. Men får ta det en annan dag.
M gick precis och skulle träffa sin vän. Själv sitter jag fortfarande i mys och vet inte alls vad jag ska hitta på.
Kan inte gå hem till mamma och pappa för där börjar dom får vatten läcka i köket så det luktar skit.
Om ni undrar varför jag hänger där så mycket just nu är för att min lägenhet ser inte ut som en lägenhet. Nej det är kartonger överallt och det börjar bli tomt överallt nu. Nej det känns inget vidare att vara här faktiskt.


Men ska väl sätta i gång och packa lite till i dag tänkte jag.. Är sugen på att baka något. Men inget kul det heller just nu. Ne kollar väl runt lite till bland bloggar och facebook innan jag rör mig.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0