I´m back

I bland gör man saker man känner att man måste. Ibland vill man göra allt för att må bättre.
2 dagar med sol. Kan ni förstå detta! Hur underbart som helst. Jag bara känner hur lyckoruset går igenom hela kroppen. Jag är så himla lycklig just nu!


Ska i väg och fika med Mea sen! Hoppas det blir innan solen går ner.. Hade varit kul att köra premiären i dag!Men hon visste inte när hon kunde då hon pluggar!

I går var det dags för träning! Men innan dess tog jag en massa promenader och sedan var jag en sväng hemma hos Lisa! När jag kom hem efter träningen gjorde jag lax med pressad potatis! Mumms va gott det var. Jag blir ju bättre och bättre på att laga mat. Mycket är det nog för att det är så kul att göra till 2!

I kväll blir det inredningsparty. Ska bli riktigt trevligt faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh gud vad gott med lax och pressad potatis.. inte mkt som slår det :D Gud vad sugen jag blev på det nu ;)

Skönt att se att du är tillbaka :) Happy. Happy :D

2011-02-09 @ 12:35:20
URL: http://excusememiss.blogg.se/
Postat av: Anna

Näää men ohhhh!!!!:D vilken lyllo!!!

2011-02-09 @ 12:40:07
URL: http://annisen2.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0