hemligheten

Har skrivit lite om en hemlighet. Men inte sagt vad.
Nu kan jag berätta vad det har handlat om.
När jag var i Skövde fick jag en kanon bra idé då våran älskade Tina fyllde år den 14 feb så ville jag skicka ner något till henne då hon befinner sig i Kambodja. Och det går upp och ner för henne där nere.
Så frågade resten av tjejerna och alla var självklart på idén. Vi var snabbt på benen och fixade allt.
Jag skickade i väg paketet i onsdags i går fick hon avi som vi ville att hon skulle få det på sin födelsedag. Och i dag hämtade hon ut det.
Så kul att göra denna underbara tjej så otroligt glad
Detta väntade henne i paketet :)
Läs Tinas blogg :)
Och glad det blev hon :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men vilken underbart fint gest och vilka underbara vänner ni är :)

2011-02-15 @ 14:02:43
URL: http://excusememiss.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0