Sushi

Efter mer än ett år sedan jag åt sushi var det äntligen dags att få äta det igen.
Jag kollade med killen som gör Sushi vad jag fick och inte fick äta så det var ingen fara.
Så jag möte upp Emelie och prinsessan för en sushi lunch. Och fy vad gott det var..
Mycket trevlig lunch.
Sen blev det en familjefika hos mamma och pappa. Hela familjen, mamma, pappa, bror, syster, Chrille, Leon och Mustafa.
Vi har precis vart och handlat och ätit tacos. Något som var länge sen jag åt också! Och nu håller vi på med vårt fredags nöje. TVÄTTA! haha varje fredag!

Kommentarer
Postat av: maria

Åneej vad surt när han verkligen fick chansen till ett riktigt jobb :/ Blir så trött på att det ska vara så svårt att få ett jobb som håller i längden ... det är ju samma för H, just nu sliter han arslet av sig på Loka, men det är ju juletider också ... vem vet hur det blir sen? Därför det känns så trögt nu när jag inte kommer få jobba nåt. Förstår dig verkligen och kan inte annat än hålla mina tummar stenhårt och hoppas att det löser sig :) Men det brukar det ju göra =) Tråkigt bara när det är så ovisst. Kram till dej och trevlig helg gumma !

2011-12-09 @ 20:15:10
URL: http://marusschka.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0