Ont

Det var verkligen jätte fint på dopet i går. Så nu är även Levis döpt. Nästa år tror jag inte det blir så mycket dop!
Vi ska nog ha namncermoni i stället!


I dag så fick M jobba på elgigantens lager. Men bara några timmar för sen så ringde dom och frågade om han ville jobba på Aditro i morgon kl6.00 så då fick han sluta tidigare för han jobbade kväll skift på elgiganten! Skönt att han fick lite jobb i veckan. Han har ju vart ledig sen i onsdags!

Själv har jag varit på stan med syster och Leon. Men det är inte så enkelt att gå på stan med bebis. Då man ska klä på och klä av han hela tiden så han inte svettas inne i affärerna och frysa ute. Så köpte med oss baguetter från mackmakeriet och gick hem till mig!
Efter det åkte jag mamma och pappa till Ikea och handlade lite och fikade med syster, chrille och Leon. Sen blev det ekohallen. År och dagar sedan jag var där känns det som.
Men nu äntligen är alla julklappar färdiga. Tänkte slå in dem i morgon!
Men när jag kom hem hade jag riktigt ont överallt i kroppen. Inget bra att gå så mycket nu känner jag!
Men det har vart en mysig dag!

Nu ligger M och sover och jag ska väl sova jag med snart. Funderar på om jag ska orka duscha eller inte.. Haha stora problem det där!

I lördags var det för övrigt bara 2 månader kvar till BF men jag hoppas ju så klart på 6 veckor!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0