Nyårsafton

Förra året på nyårsafton skrev jag ett inlägg om vad jag ville skulle hända 2011 och vad jag skulle göra. Det kommer komma upp nu i dag. Väldigt spännande och se vad som har hänt. Tänkte göra lika dant i år. Tid inställt inlägg som kommer på nyårsafton 2012!

Om någon timme kommer Maria och Hamza hit som ska fira nyår med oss. Vi ska senare i väd till Sofie & Suleyman där även Emelie och Fatih kommer. Så blir en svurk nyår. Mycket trevligt. Vi har knyttis, jag har gjort efterrätten! Killarna kommer säkert att spela okey så har med mig lite spel som vi tjejer kan spela. Tror det kommer bli galet mysigt. En helt vanlig kväll som inte är överstyrt det brukar bli bäst så!
Hoppas ni alla får en fin nyårsafton!

Jag ser fram emot 2012! Då jag och M ska bli föräldrar till våran prins.

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Du har ett fint år framför dig med en prins som snart är hos er :) kram

2012-01-03 @ 22:45:49
URL: http://blondis81.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0