Killdag, julpynt, HV och la liga

I dag är lördag. Det är helg men känns ingen annourlunda för mig.
M vaknade upp och ringde Suleyman för att sedan nästa gå direkt. Men fick hjälp av han att bära upp julpyntet så jag kunde få städa och pynta. I dag ville jag inte ha någon hjälp av han då jag vill pynta i fred. Och det tackade han nog inte nej till. Så nu är det jule fint här hemma. Massa tomtar överallt. Längtar redan tills jag får ta ner dom ;) nej lite mysigt är det. Men bara fram till jul! Efter nyår åker dom ner igen.


M skulle tydligen ha en killdag. Så han gick till S så fort han hjälpt mig. Där ska dom va sen blir det träning. Sen är jag utslängd för dom ska se La Liga El Clasico. Jag hoppas jag får ta med han på en riktig match någon gång. Jag har ju vart på en Barcelona match och det var det häftigaste jag varit med om. Men någon gång ska det nog bli av.
Så jag ska hem till syster och kolla på HV matchen! Hoppas dom vinner denna speciella match! Lite smått avis på Chrille som får gå på den.

Dags att ta ut banankakan som står i ugnen och hoppa in i duschen!
Hoppas ni får en fin lördag!
Barcelona - Valencia
Så var ju nästan en El clasico ;)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0