Id-kort

I dag var det äntligen dags att fixa id kort till M. Bara efter 14 månader i sverige. haha! Men nu är det äntligen gjort så snart slipper han gå och bära runt på sitt pass.
Sen var vi på ams och skrev in han som arbetslös. Så han kan få a-kassa sen.
Gick hemifrån mig till skatteverket. Det är inte så lång kanske 2 km. Men det var ändå tufft. Kunde inte gå snabbt och hade lite ont. Men det var ändå skönt att röra på sig. Längtar tills jag kan ta en tur med barnvagnen och inte ha ont!


Sen var det äntligen dags för ett besök hos BM igen! Alla värden var jätte bra och skatt mådde bra. Hjärtslagen var på 144 och mitt SF mått var på 34. Jag har bara gått upp 7 kilo. Det tycker jag är helt ok!
M var med i dag och han tyckte det var häftigt att höra hjärtat slå. Och han ställde många frågor till bm. Så söt han är världens finaste man har jag.

I morgon ät det dags för Gekås. Hade inte tänkt åka dit någon mer gång innan bebisen kommer. Men vill köpa det sista där och det är ju bättre priser där. Den här gången ska M med. Även kanske hans vän Suleyman också. Hoppas på det då kan dom gå själva och jag får gå själv.. Haha annars blir det att han kollar priset på allt vi köper!
Ska bli mysigt med en liten tripp!

Kommentarer
Postat av: Caroline löfvall

Ja tänkte faktiskt på det. Låter som något som skulle passa mig. Hur sökte du?

Jag hade inte råd helt enkelt tyvärr, hade nämligen två hyror att betala eftersom jag inte fått chans att hyra ut min lägenhet här i Limhamn. Vad skönt du mår bra :)

2011-12-27 @ 20:10:06
URL: http://piiccaboo.blogspot.com
Postat av: Lina

Halloj.. Jo allt är bra men tyvärr blev inte vår spis godkänd.. Skorstenen var i för dåligt skick så nu måste den fixas innan vi kan elda.. =(

2011-12-28 @ 21:15:41
URL: http://maxedius.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0