God Jul!

Julmaten är i magen och jag är grymt mätt och slö. Sitter och komma på Kalle Anka innan syster med familj kommer och morbror. Då blir det ficka sen blir det nig julklappar. Jag är ju allt ett litet barn när det gäller att öppna paket. Men även se andra öppna sina julklappar från mig.

Jag och M har sagt att vi inte ska dela några julklappar i år. För i morgon ska vi upp tidigt och äntligen köpa en ny tv. Vi ska bli av med tjockis tv. Men innan fick jag allt en lite julklapp från min älskling. Han känner mig hur glad jag blir av paket.
Han får också en julklapp men den är inte från mig utan från skatt. Det räknas ju inte. Vet inte om han har listat ut det om det är därför han har köpt en julklapp eller om han har vart och klämt på paketen. Han är ju själv ett barn med paket.

Hoppas ni alla får en fin julaftons kväll. Med massa god mat och att tomten kommer till er också.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0