Favorit butiken

Ja det måste ju vara favorit butiken både för mig och M!
Fick iden att åka dit när Tizze sa att hon och Chrille ville dit i mellandagarna. Men som vanligt  så var det mycket velande i den lilla familjen.
Min bror var också sugen på att följa med. Men sen köpte han en systemkamera så då kunde inte han.
Syster och Chrille bestämde sig för att inte följa med.
Och suleyman hoppade av. Så det blev en mysig utflykt för mig och älsklingen!

Resan ner gick kanon! Och när vi kom dit så såg jag redan på en gång att det var ju rena dröm dagen att vara där. Inte alls många bilar på parkeringen. Och det ekade i varuhuset. Så skönt. Vi kunde gå där inne ha med oss vagnen vart vi en gick och kunde gå överallt! Så skönt var det!
Det blev en hel del vi fick med oss hem. Det mesta till skatt så klart.
Som en bärsedle, massa kläder, påslakan, sköttbed, tvättlappar, hygien artiklar och massa annat bra till han!
Fick lite kläder jag med och även M! Sen hamnar det ju alltid lite extra saker!
Resan hem gick bra även den! Var väldigt trött och hade lite ont! Men det gick bra.
Sen kunde jag inte gå mer på hela kvällen!

Men nu är allt inköpt till vår älskling. Nu ska jag bara tvätt alla hans saker. Och ta upp sängen och så. Men väntar lite till med det. Även om jag vill göra det NU!

50 dagar kvar i dag!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0