Bowling

Hade galet trevligt i går. Först förfest hos Mea. Då jag allt blev lite sugen på att ta en drink.. Alla fulla och glad. Men jag var nykter och glad.. Och jag mår nog bäst i dag! Det är det som är så skönt! Jag vet när jag ska gå på fest och "försöka" vara nykter så brukar det inte sluta så. Men nu har jag ju inget val. Men o vad gott det ska bli med en kall cider nästa sommar.
Sedan åkte vi vidare för att bowla. Först hade jag tänkt att inte bowla. Men det är så roligt så självklart så bowlde jag. Och det gick ju bra. Hade lite ont där ett tag men tog det lugnt då.
Nu har jag ont både här och där. Men det var det värt.
Hade även tänkt att följa med ut. Men kände att värken började komma. Foglossningarna blev värre. Så gick hem och mös med M.


Nu ska är det dags att städa. HATAR när det är ostädat och dammet ligger överallt. Senare blir det adventsfika hos min gudmor med hela släkten. Mycket trevlig tradition vi startade förra året. Det är aldrig för sent att starta nya traditioner.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0