Alanya liv

När jag lyssna på den låten som finns längst ner. Så får jag panik! Jag saknar mitt alanya liv grymt mycket då. Och nu kommer den på reklamen till New Years Eve.
Så vad är det jag saknar?
Crazy Hores och min favvo drink

Queens Garden

Att ligga vid poolen

Dricka Efes

Alla utflykter

Att ha världens bästa jobb

Att bo vid medelhavet

Att vara brun!

Det är en hel del mer saker jag saknar. Allt galet som bara kan hända i Alanya, människorna, borgen, hamnen mit gamla liv där nere! Jag är så glad att jag har levt det livet. Och jag vet att jag är färdig med det. Men jag saknar dig jätte mycket ibland! Speciellt när man hör låtar som denna!
ALANYA 2008 - 2009 - 2010 - 2011

Kommentarer
Postat av: Caroline Löfvall

Vad jobbade du med i Alanya ? :)

Hoppas du mår bra och allt är okej med din lilla bebis! Kram

2011-12-27 @ 00:28:17
URL: http://piiccaboo.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0