Min familj 2009

I går satt jag och kollade på filmen älskade Nathalie gjorde till avslutningen för säsong 2009.
Jag kommer nog aldrig riktigt tröttna på den. Och jag kan säga i går fick jag både tårar och glädje rusningar.
Maria Skrev i går ett inlägg om denna filmen efter att jag hade lagt upp den på facebook igen. Och känner precis som hon.
Jag skulle kunna göra om allt det där om jag fick göra det med er.
Vi var som en stor familj. 6 systrar och en bror. Vi kunde skratta, gråta, bråka, gör allt tillsammans som man gör med en syskon. Jag delar ett av mitt bästa minne tillsammans med er.
Hade vi jobbat tillsammans och haft day off som vi hade 2010 vet jag att vi alla hade hängt ihop tillsammans på day off! Vi älskade att umgås. Vi gjorde så mycket.
Ni är det bästa teamet man kan ha och ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
Pegasos Planet team 2009 <3

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0