Underbar helg

Jag ville verkligen inte åka hem i går. Hade mer än gärna stannat där i några dagar till. Det är så underbart skönt att komma ner till Halmstad och våran vilavagn.

Det hela började i fredags vi hämtade upp mamma efter att hon slutade jobba. Och började resan ner till Halmstad som är den tråkigaste vägen ever. Men vi hade en grymt rolig bil resa ner jag bror, pappa och mamma. Skrattade så jag hade ont i magen. Min familj är ju knäpp alltså.
När vi väl kom ner så var det så oerhört varmt överallt så där äkligt varmt.
Men det skulle vara fest på våran sida av campingen så först var det tipspromenad sen var det långbord. Och till slut kom även solen fram. Hade jätte trevligt. Var inte med hela tiden. Orkade inte! Mådde inte så bra som vanligt!
På lördagen mådde min mamma inte så bra i början. Haha lite bakis eller "migrän" som hon vill kalla det. Men till slut kom hon upp och vi alla njöt av en varm och solig dag. Senare på eftermiddagen så var vi nere vid stranden och pojkarna tog sig ett dop!
Jag hade inte räknat med fint väder så hade ingen bikini med mig så jag doppade fötterna jag!
Sen på kvällen var det grillning med grannarna! Jätte mysigt och gott! Mycket skratt och prat.
Söndagen vakandes med sol utanför fönstret! Men jag har hållit mig borta från den. Solen har inte vart min bästa vän i sommar. Men det blev en mysig söndag! Jag och mamma åkte in till flygstaden och kollade lite. Sen var det grillning till lunch sen var det dags för hemfärd. Helgen gick så otroligt fort och den har verkligen varit kanon bra.
Avslutade hela helgen med att syster och Chrille och min älskade Leon var på besök så jag fick gosa lite med storpojken!
Och det bästa av allt jag fick träffa min älskling! Det är faktiskt skönt att komma i från varandra lite för det finns inget bättre när man får vara tillsammans igen!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0