Svar på kommentar

Anonym om NU:
Om båda jobbar kanske han inte behöver ha två jobb?
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 95.197.51.241
Svar:
Haha så var det här men anonyma kommentarer!
Han har 2 jobb för att han kan inte sluta på det andra jobbet just nu. Han har kontrakt fram till slutet av september.
Och hur ska jag kunna jobba när jag pluggar 100%
Visst kan jag jobba extra men just nu är jag ju även gravid och har inte energi till att plugga 100% och sedan jobba på det!
Så vad vill du komma till?

Kommentarer
Postat av: Anna

haha ohooo, zandra en anonym! ;D

Lycko dig som får kommentarer från tragiska människor! ;D hahaha!

2011-08-04 @ 20:37:32
URL: http://annisen2.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0