Svar på kommentar

D om Inget aktiv:
För ca en vecka sen gick du förbi mig med din pojkvän, när du gick där så fick jag en känsla av att du va gravid. Idag råka jag klicka in mig på din blogg o det visa sig att du va det.. Helt sjukt.... Ville bara säga grattis och lycka till/// en annan jönköpingsbo som är på smällen
Svar:
Vad trevligt. Haha roligt att du kände det på dig! För än ser jag ju inte så gravid ut! Och det lär ju dröja :)
Vad är du i för V.? Får väl se om jag får reda på vem du är sen.
Lycka till du med

Kommentarer
Postat av: D

Hihi ne ni gick där o såg så lyckliga ut så fick bara känslan av att du var det.

Jag är i vecka 13 så du ligger nog en vecka före mig.

Jag är tjejen som jobbade på olearys när du var en partypingla om du minns mig kanske =)

2011-08-15 @ 14:57:40

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0