Ren

Har haft en kanon bra dag hos mamma. Haft systersonen där och sedan kom även syster och hennes sambo! Skönt att inte bara sitta hemma. Bara litet miljöombyte gör susen. Har mått ok i dag i alla fall!

När jag kom hem tog jag mig orken att äntligen städa våran lägenhet. Som vilken dag som helst var på väg att rasa. Så här äkligt har det aldrig varit. Men nu är disken diskad, lägenheten ren, sängarna bytta och jag ny duschad! Bättre än så här kan det inte bli!

M har haft en bra dag på jobbet! Och jag tror han kommer att trivas mer på detta stället. Hoppas han får mer tider sen. Fast han var lagom trött när han kom hem! Men nu har han fått mat i sig och lagt sig i soffan!

I morgon ska jag äntligen få träffa min fina Mea!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0