Mysig kväll

Efter att jag skrev det där klaginlägget i Måndags diskade jag all disk och gjorde uppgifterna till skolan. Jag vet att det hjälper att klaga lite!
M kom hem halv 3 den natten. Dom hade suttit några stycken och snackat, grillat och druckit lite. Kul att han har ett umgänge här i Sverige.


I går så vakande jag vi 10! Kollade på grey´s som vanligt! Sen kom M hem vi åt lunch sen la vi oss och vilade råkade somna från 2 till 5. Var väl vad vi behövde. Men det blev lite bråttom där ett tag! Då vi var bort bjudna till M kompis och hans fru.
Men vi hann. Hade det jätte trevligt hos dom. Vi fick jätte god mat. Sen bjöds det på turkisk kaffe och vatten melon! Hade en jätte trevlig kväll. Dom fick även vet att vi väntar bebis. Så blev en del prat om det! M kompis fru jobbar med mamma också så blev lite prat om mammsen! Hur mycket Nida tycker om min mamma.

I dag skulle jag börjar dagen med att i alla fall titta på ett avsnitt av grey´s men det funkar ju inte så typiskt. Men kanske ska ha en hel dag utan att titta på det så jag får något gjort!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ruskigt gott :) Ja, det ska bli jättekul att äntligen komma iväg! Känns som vi skulle ha åkt för längesen, var ju ett tag sen sist! Okej okej, nu vet ja inte riktigt hur det blir. Inget stockholm iallafall, vi väntar med det (han har ju ett år kvar i gamla passet) Nu verkar det som han kommer få jobba rätt mycket så jag vet inte hur det blir med våra planer om att åka neråt. Jag är ju ledig i 9 dagar from. lördag så jag skulle vilja göra nåt ju, men som sagt om han kommer jobba mycket så blir det ju svårt ... va kul, vad är det för jobb han har på kroken? :) puss

2011-08-03 @ 17:53:20

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0