Leon

I dag har jag mått mer än bra. Jag har inte mått illa. Fattar ni hur underbart det har varit? Hoppas vinden har vänt nu! Hände ännu en bra sak i dag. M tog sitt truckkort. Ny kan han äntligen söka sådana jobb. Å min plutt är så duktig! Men i morgon kanske det händer en stor sak för mig! Jag ska kanske få äran att passa mosters älskling! Bara en stund men å vad jag hoppas det blir av. Jag längtar så tills jag får umgås med min skatt varje dag! Å vad jag längtar. Men LEON kommer fortfarande vara mosters älskling! Nu blir det snart sängen!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skönt du mår bättre! Kommer säkert vända nu :)

2011-08-16 @ 22:35:47
URL: http://Piiccaboo.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0