Höst

Idag har det varit sådant där mysigt höst väder. Och jag längtar ännu mer till hösten nu.. Tills det blir lite kallare och mörkare så man kan tända ljus. Knäpp mm jag vet. Men va skönt!
I dag har det varit en kanon dag. Vaknade upp pigg och glad har inte mått illa. Skulle träffat Mea inne i stan. Men hon tvättade och frågade om jag kunde komma till henne i stället. Hoppade på bussen och mös hemma hos henne. Dock gick tiden alldeles för fort. Blir ju så när man har trevligt. Men jag inser varje gång jag träffar henne att jag har en av världens bästa vänner!
När jag kom hem var älsklingen hemma. Han slängde av sig alla kläder och slängde sig i sängen och sa väck mig om 2 timmar, han somnade på än gång. Nu har han precis gått till sitt andra jobb och han var faktiskt inte så trött som han trodde han skulle vara. men det kommer väl på måndag!
Fick även veta i dag när jag börjar skolan nästa vecka. Så tisdag kl 9.00 är det skoldags igen!
Ska kolla på några grey´s avsnitt sen blir det nog sängen snart!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Hihi så du visste det var min Sandra :) Roligt iaf!

Sandra har lovat att försöka hjälpa Hasan in på Logent sen också när han går på SFI :) Så hoppas det finns något ledigt då också!

Skönt när dom får igång ett "normalt" liv :)



Men vill nog gärna till Jkpg sen iaf, finns ju mer möjligheter och mer folk och mer att göra osv.

Men först blir vi kvar i Nässjö ett tag, han har grymt nära till SFI från vår lägenhet, vi ser dit till och med, haha :)



Vi vet könet redan, dock håller vi det hemligt, men det var H som så gärna ville veta så då blev jag medryckt när vi gjorde UL i turkiet :)

Ska ni ta reda på? :)



Ja ska bli helt underbart att få pussa o krama på karln igen, man saknar ju så enormt :)

Blir 2 veckor, dock blir det nog jobbigt med magen och värmen, haha. Men vad gör man inte för kärleken :)



Hoppas ditt illamående släpper av snart, vilken vecka är du i?

Mitt släppte ju tyvärr inte av alls förens runt vecka 20-22 :S

2011-08-06 @ 13:54:50
URL: http://eddegirl.blogg.se/
Postat av: maria

Absolut, det tycker jag! :) Du kan skriva upp mig på listan direkt :D

2011-08-07 @ 11:04:28
URL: http://marusschka.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0