Helgen

Vet ni vad jag har gjort i helgen? Jag har pluggat hela hela helgen.
Så nu är jag helt klart med vårdpedagogik. Så nu är det bara provet på torsdag. Skönt!


Men lite annat har jag hunnit med. I fredags var syster och chrille och Leon här på en fika. Sen åkte dom och handlade och jag fick chansen att passa mosters goding. Helt för mig själv. Det var så mysigt... Önskade det var längre. Men sen blev jag och bror hem bjudna till dom på kvällsmat. Hade faktiskt en riktigt trevlig kväll! M jobbade som vanligt!

På lördagen träffade jag morbror och 2 av mina kusiner en sväng! Det var väldigt trevligt och jag fick se Vega för första gången! Å bebisar överallt. Sen var det mys med älsklingen innan han gick till jobbet.

I dag har jag pluggat hela dagen. Sen kom mamma och pappa hem från sista helgen i Halmstad. Och vi åt kött sås och potatis. MUMMS! Sen kom även syster med familj. Så fick gosa med Leon i dag med. Men han var inget glad i dag! Men han busade med moster! Gullunge!

Och vet ni vad jag ska göra i morgon. PLUGGA

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0