Barnvagn Tako

Har börjat kolla runt på barnvagnar. Jag är lite inne på att köpa en begagnad. För varför ska den vara ny? Bara onödigt egentligen! Men har inte hittat någon jag vill ha. Och jag har ju ett bra tag på mig! Så det är ju skönt.
Men om jag inte hittar en så har jag hittat en ny som jag vill ha som är jätte fin och billig! Som man får med en hel del i priset. Den är nästa billigare än begagnad.
Har läst lite om den och omdömen och det har varit mer positiva än negativa faktiskt.
Är det någon av er som har hört något om märket Tako?


Dessa är det jag har titta på mest
Tako Jumper X
Tako Jumper grå/rosa om det blir en tjej
Tako Jumper grå/blå om det blir en kille

Vad tycker ni????

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0