Virrig

Usch i bland hänger inte huvudet med, Anna och jag har pratat om att hon ska komma hit en gång innan hon flyttar till Turkiet. Vi bestämde 8-10 Maj! Perfekt tänkte jag inget in planerat.
Sen så är ju Anna lika yr som jag så hon menade ju 6-8 Maj! Tänkte fortfarande att det är väl helt ok.
Hoppade in i duschen. Fick ett sms om att det var bokat och klart.
Skulle skriva in i kalendern! 7 Maj DOP! Visst Charlie ska ju döpas då.
Me det verkar som allt har löst sig i alla fall.
Anna har ju släkt här i trakterna så hon åker och hälsar på dom medan jag är på dop och mys. Sen möts vi igen!
Ska bli så skönt att få mysa med ANNA igen!
Bara 8 dagar!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0