Upp och ner

Just nu känns det lite upp och ner i hjärnan och hjärtat.
Efter lite saker så börjar fundera. Är det rätt?
Är bara tillfälligt, eller kommer det alltid vara så här.
Det är inte det lättaste beslutet. Och speciellt inte i den sitsen jag är i.
Det är inte bara att säga hej då. Vi ses om ett tag!
Ibland undrar jag om det kanske gick för fort.
Men hur fort ska det gå då?
Jag kanske bara skulle gå vidare i stället den kvällen.
Jag vill inte hamna där, som så många andra hamnar.
Jag är inte den personen!
Hade hon rätt? Eller hade hon fel?
Är det vi eller är det bara att ge upp?
Hur vet man? När vet man?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men va!? :( Vad är det mellan er?? :/

<3

2011-04-26 @ 20:01:02
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: frida

det där låter inge bra vännen :(

2011-04-27 @ 10:02:12
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0