TINA

I dag är det ingen vanlig dag!
Som jag har skrivit några dagar nu så för ett år sedan var ju tiden då jag träffade alla min älskade Alanya tjejer.
Och i dag var det ett år sedan jag, Mikaela och Anna var på väg till Hamamet där Tina jobbade för första gången.
Vi möttes av en sprallig glad och pratglad tjej. Helt enkelt en underbar tjej.
Inte en tyst minut när man är med henne..
Tina är en underbar person. En person med ett stort hjärta! Jag är så glad att jag har träffat denna tjej.
ÄLSKAR DIG TINA

Kommentarer
Postat av: Tina

I love you too! <3 Jag blir alldeles nostalgisk.. ett år sen.. allah allah! sakna

2011-04-16 @ 15:19:33
URL: http://www.delfinohamam.com/blogg

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0