Svar till Sanna

sanna om Kan man älska någon så mycket som jag gör:
Hej, du har ju skrivit mkt om hur man söker uppehållstillstånd osv har haft jätte stor nytta av den nu, tack! :) Hur som helst så undrar jag hur du gjorde med biljetter, foton osv? Ska man skicka med dom redan på intervjuen eller väntade du med att skicka sånt tills de kontaktade dig? Sen undrar jag också hur mycket foton du skickade med ungefär:)?


Svar: Va kul att det har hjälpt er.. Det är verkligen inte lätt. Så det är jätte skönt att jag kan hjälpa andra.
Nej dom skickar du till mig.verket när du skickar in alla papper till dom. Jag hade kanske max 5 foton. Helst ville man ju skicka in ett helt album. hihi så dom verkligen skulle förstå att man var tillsammans. Men det räcker med några bara. Om det är något mer du undra så fråga på :) Hjälper mer än gärna till!

Kommentarer
Postat av: sanna

Tack så mycket för svaret :)! Haha jaa exakt, vill skicka in en massa gulliga pussbilder och sånt också men känns lite överdrivet hehe :) Okej så jag behöver inte skicka med något sånt nu? Har kopierat lite biljetter och sånt redan vill dom ha två kopior av allt sånt också eller behöver dom bara det av "dom viktiga" papprena typ som familjebeviset och sånt?

2011-04-07 @ 23:11:33

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0