Seg

Man känner att man inte är van vid att gå ut längre.. haha
Tog bara 4 cider och i dag känns det som 15. Lite seg i huvudet så där.
Men hade mycket trevligt i går.
Har även världens bästa pojkvän som kom och mötte mig när jag skulle hem


Men sket i det och gick till Sofie för lite mys med henne och Anna och barnen. Lika trevligt som alltid.
Pratade lite och fikade.

Tog en promenad och rensade mitt stackars huvud. Passade på att köpa lite godis, lyx godis från godis huset så i kväll ska jag och min andra älskling Bambam mys ska vara hundvakt. M jobbar i kväll. Han var lagom seg när han gick till jobbet innan. Men men! Han piggnar nog till. Han fick även ett till jobb på tisdag han ska inventera på ett företag. PENGAR! Det gillar vi..

Om en vecka är jag i Annas närvaro. Jag längtar som en tok...

Kommentarer
Postat av: frida

det blir lugnt här med, för jag jobbar imon med. =) men cash is king som det så fint heter hehe.



kanske blir ett glas vin ikväll eller, fast då är väl risken att jag somnar i soffan haha!



kramar

2011-04-02 @ 17:55:21
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det tycker jag absolut att du ska vara :)



Hoppas du och Bambam får de mysigt ikväll :)

2011-04-02 @ 18:43:03
URL: http://swedishvekurdish.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0