Ny dag

Det var en hemsk dag i går och jag undrade hur mycket jag skulle klara av.
I dag är det en ny dag!
Försöker tänka mer positivt i dag. Försöker gå vidare!
Det är ju det ända att göra.


Om ca en timme ska jag äntligen få träffa mitt hjärta GREKEN MARIA!
Var innan jul vi träffades sist så det är på tiden. Ska bli otroligt kul!
Och vädret är ju inte det sämsta så blir nog ut i solen!

Älsklingen kom hem vid 3 tiden i natt. Trött som få! Han gav mig massa pussar så jag vaknade och kunde somna om i hans armar. <3

Om 2 dagar är vi äntligen på väg till Halmstad. Som jag längtar! Ska bli så otroligt skönt. Och hoppas på fint väder hela veckan när vi är där. Då blir det bränna som gäller. Ska till och med lägga ner bikinin! Vem vet! Inte för att jag ska bada men det brukar bli riktigt varmt på gräsplätten dom har! Så ska jag visa M hur fin denna sommar stad är. Ska bli kul att få åka i väg tillsammans på något. LÄNGTAR!

Lovar att svara på era kommentarer i kväll!

Kommentarer
Postat av: frida

vet att det kanske inte angår mej men vad är det som har hänt?! jag hoppas att du mår bättre nu som jag läser att du gör iaf!

kramar

2011-04-22 @ 13:11:54
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0