JIPPI

Jag är så himla glad. Jag hörde när mamma sa i går att hon tyckte det var lite tråkigt att inga skulle komma till dom i påsk till Halmstad. Först skulle vi alla barn ner sen skulle ingen ner. Och jag såg hur tråkigt hon tyckte det var. Så jag fick lite dåligt samvete. Så jag har nu bokat tåg biljetter till mig och M. Han jobbar ju tors, fre och lör. Men sen är han ledig så Söndag morgon åker vi mot Halmstad. Vet inte om vi stannar till Torsdag eller om vi åker hem tidigt. Sådant märker vi. Jag är så lycklig att jag äntligen ska få komma till Halmstad. Som jag har längtat!

Lisa kom hit i dag innan vi skulle träna. Åt lite bullar och tjötade. Vi möblerade om också i lägenheten. M kom hem och undrade vad som hade hänt. Men det blev mycket bättre. Så skönt att ha någon annan som hjälper till. Jag älskar att fixa i lägenhet. Men ibland blir man lite blind och då är det bra att få hjälp. Nu vill jag bara att dom ska fixa klart lägenheten så jag kan sätta upp tavlor och få bort alla sladdar.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0