Helt kär

Var på stan en sväng med mamma och gick förbi en ny affär här i Jkpg och jag blev helt kär. Hon hade allt jag vill ha som jag har tittat på här på internet och velat köpa för det inte finns här. Men nu behöver jag inte det. Det är så sjukt mycket jag Bill ha där så får gå dit då och då och köpa. I dag blev det 2 bokstäver Z o M som står i fönstret! Nästa gång blir det kuddar. Ska va stam kund där så den inte försvinner! Måste blogga från mobil så kan inte lägga upp bilder. Men det kommer i morgon!

Kommentarer
Postat av: W.I.L.M.A

Sjukt fin blogg!

Vad ska du hitta på nu under lovet?

Kram

2011-04-20 @ 19:00:45
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0