Förbannad

Vaknade tidigt i dag och skulle kolla på BB. Men så funkade inte internet så gick hem till mamma då M låg och sov. min syster kom dit också så vi hade en trevlig förmiddag med pannkakas lunch. Fick godis från påsk harren också. Man blir väl aldrig för gammal för sådant? Ska visa bild på det i morgon Sedan åkte jag och mamma en snabbis till stan och jag fann denna underbra butik. åkte sedan till Ica maxi det var där jag blev så jävla förbannad. Ska svänga in på en rad då jag ser en bil backa ut men det stod redan en röd bil och väntade så jag åkte vidare. Ser en gubbe som packar in i sin bil står och väntar på han. Ser att den röd bilen helt plötsligt kommer och väntar på denna parkering också. Han kom efter mig. Jag ser hur han smyger fram hans jävla kvinna hoppar ut i bilen och ställer sig typ så att jag inte kan ta parkeringen. Gubben tar den mitt framför mina ögon. Även att han kom efter mig och han hade kunnat ta en annan parkering som skulle bli ledig Max 30 sek efter. Blev så jävla arg så jag tuttade. Han sket i det. När han går ut ur bilen tittar han inte ens på mig. Då blir jag ännu argare så skulle han ta en kund vagn så jag körde sakta så han var tvungen att gå bakom bilen sen gick han framför bilen då tuttade jag på han men gubben kollade inte på mig. Blev så jävla arg. Vågade inte rulla ner för då hade jag sagt saker jag inte hade velat säga. Men så gick jag in på Ica och mötte upp mamma då han gick framför mig så sa jag högt att gubbjäveln framför snodde parkeringen och lite andra saker. Jag var så JÄVLA förbannad. Gubbar är värst i trafiken. Ååå kan inte släppa det än. Åkte sedan ut till Habo för att hämta morbror. Usch får ont i magen av att åka till Habo! Hatar detta stället bor bara idioter där. Utan min morbror då. Åkte till Backamo för att köpa blommor hem till mig och till morfars grav. Åkte sedan till kyrkstöt en för att göra det påsk fint. Försöker att ta mig till graven åtminstonde en gång om året. Tycker det hör till att man gör det. När jag kom hem planterade jag blommorna så nu står det blommor i fönstrerna Gud vilken skillnad det är. Jätte fint! Sen fick jag en jätte fin present av M. För en speciell sak! Älskar han så mycket.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0