BRA START

Oj vilken start det har varit på denna dagen då.
Började med att vi fick reda på att M har fått beviljat SFI bonus. Vi vet inte hur mycket än. Men inom 2 veckor får vi det utbetalat. Det är ju upp till 8000 kr. Så det tackar vi ju inte nej till om man säger så.
Sen så ringde en annan enhet och frågade om jag vill komma på intervju hos dom också. Ja varför inte. Så nästa tisdag blir det ännu en intervju. Skönt att man vet att man är inne i systemet i alla fall.


M jobbar ju extra i dag. Han inventerar på Stadium. Började 5:45! Han har inte kommit hem än. Han kommer nog vara galet trött i dag min lilla pojk! Får se hur mycket han tjänar där. Pengarna rullar in.

Nej jag har inte gett upp min plan att plugga. Får jag det här jobbet så ska jag se om jag ska plugga distans i sommar eller om jag hoppar på utbildningen till hösten och då kanske bara jobbar extra. Det vore ju inte helt fel och kanske slippa ta studielån. Kan det vara så att allt börja vända nu?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller mina tummar!!:D

2011-04-05 @ 11:55:40
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: laleee

Hej måste bara fråga hur länge har han pluggat då?? och hur sökte ni bonusen? blir jätte glad för svar:) laleee

2011-04-05 @ 11:56:56
URL: http://blogg.passagen.se/laleee/
Postat av: frida

åh vad härligt att höra att ni fick bonusen beviljad alltså! men det konstiga är att min pojkvän inte ens kunde skicka in ansökan? eftersom han började direkt på C, jag tycker det låter skumt nu när ni får eran. ska se till att han pratar med dom.



så det blir halmstad till påsk läste jag? va trevligt =)



hoppas allt annars är bra, det verkar ju som det löser sig för er nu, det är underbart att läsa!

2011-04-05 @ 13:18:27
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: laleee

Hej igen.. ja vi är ett par st fruar nu..hahaha han kom i juli och startade skolan i oktober ska börja D kursen nu. Vi bor i sthlm på södermalm med våran lilla dotter:) men ska googla på bonusen nu så vi inte missar något:) tack så mycket

2011-04-06 @ 19:44:29
URL: http://blogg.passagen.se/laleee/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0