Avis

För ett år sen så var det jag som var lyxhustru ner i Alanya. Jag som gick där på alanya gatorna och njöt av solen. Hängde på stranden, satt och mös hos Tina på hamamet. Men framför allt så var det fika stunder på PAUSE!
Nu läser jag andras bloggar som gör PRECIS det jag gjorde för ett år sedan innan jag började jobba.
Jag är så jäkla avis och vill också leva det livet där nere igen.
Om några veckor åker mina Alanya brudar ner en efter en. Men inte jag.
Nej efter visa besked denna veckan tror jag inte alls att det blir Alanya i sommar.
Nej inte ens en vecka. Det suger ganska hårt. Men vi får hoppas på en trip nästa sommar i stället.
Hoppas ni alanya brudar 2011 njuter åt mig också ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Lovar att jag njuter massor åt dig!!!

Vore kul om du kom till Alanya i år ändå! :)

kram

2011-04-15 @ 14:31:09
URL: http://imittskafferi.blogg.se/
Postat av: Therese

De är få saker som kan va bättre än alanya.men jag tror nog du kan förstå mig nu ;)de är tilloch med bättre heheheh...



MEN ja saknar de med ..så HIMLA mycket..

älskade älskade ALANYA <3

2011-04-15 @ 21:43:55
URL: http://thereese362.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0