Ams

Ja det tog ca 5 min hos Ams! Jag fattar inte varför man ska dit ibland. Dom hjälper ju inte till med något ändå! Men men! Jag får ju a-kassa för att gå dit så!
När man tittar ut på ena sidan av huset så är det blå himmel och sol andra sidan av huset så är det grått. Hoppas att när solen väl kommer över till andra sidan och den öppna balkongen att molnen har försvunnit då. Skulle va skönt att lägga sig där en stund och få lite sol på sig.


Målaren ringde nyss och sa att det var folk som va sjuka så dom kommer inte hinna klart med hela lägenheten. Det suger. Men rummet blir dom klara med i alla fall. Får se hur långt dom hinner!

Kommentarer
Postat av: Pilla Sjöholm

Jobbar för Airtours, samma bolag jag jobbade för på Cypern och i Egypten. Men nu känns det så jäkla härligt att få jobba i Alanya! Fullt ös nu, första gästerna kommer på lördag! Hoppas ni får chansen att åka ner i år! Kram

2011-04-14 @ 12:32:02
URL: http://pilla.devote.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0