Vänner

Ni anar inte vilka vänner jag har. Under mitt liv har jag fått många vänner, några ha gått men dem finaste finns fortfarande kvar. Jag älskar er alla så sjukt mycket! Och jag längtar tills jag får komma hem och krama om er igen.
Vi har många fina minnen allihop och mer ska dem bli. Vi ska åldras tillsammans allihop! Ni är guld värda för mig! Jag hoppas ni vet vilka ni är.
Jag måste också berätta att vännerna jag fick från förra säsongen är vänner jag lärde känna för ca ett år sedan och jag älskar er precis lika mycket! Och ni är också vänner som betyder så otroligt mycket.
Har sådan tur!
ÄLSKAR ER ALLA!! Skriver inga namn jag vet att ni vet vilka ni är!
Ni finns alltid i mitt hjärta!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0