Uttråkad

Har suttit framför datorn ett bra tag. Kollat på olika saker. Saker vi måste införskaffa åt M när han kommer till Sverige. Saker vi vill ha senare när vi börjar tjäna pengar. Vi har pratat väldigt mycket om framtiden han och jag. Och det är mycket vi har bestämt oss för. Jag är så glad för att jag får dela min framtid med han. Och jag längtar så sjukt mycket till att få börja med framtiden. Men bara 3 veckor kvar tills han kommer till Sverige! Det känns så sjukt spännande.

Men nu börjar jag bli riktigt uttråkad och hoppas på att älsklingen kommer hem snart. Så jag får pussa på han. Har bara sett han i ca 30 min i dag ju.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0