Underbart folk

Har väl klagat en del det senaste på det mesta här nere. Nu är det ju inte så att jag inte gillar allt. Finns ju människor här som gör att jag klarar av att vara här. Som alltid stöttar mig. Som alltid lyssnar när jag är ledsen! Och ni är underbara! Tack för det vänner!

I dag vaknade jag med en sådan mag katarr. Hade så sjukt ont i magen. Men tog mig till jobbet. Har fortfarande grymt ont. Och det är ingen härlig känsla. Men tar det lugnt och hoppas på att det blir bättre..

I dag har det varit lite molnigt och jag har hört rykten om att det ska regna idag får väl se om det händer. JAG LÄNGTAR! Men i vilket fall som helst så vet jag att det snart är på gång. Och man känner redan nu att det är mycket svalare här i landet.. UNDERBART!

Ja Lindah jag längtar sjukt mycket tills ni kommer hit. Ska bli roligt att träffa dig..

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0