Svar

Sara Ekroth  ([email protected]) om Mys natt med Sami:

Hej!

Tänkte höra med dig hur du gjorde med att få jobb i Alanya, arbetstillstånd osv? Jag har funderingar på att flytta ner dit några månader i början av nästa år. Vore kul att höra lite information :)

 

SVAR:

Jag jobbar för ett resebolag då är det alltid dem som hjälper en med arbetstillstånd. Vad hade du tänkt att göra här nere?


E om Stannar:

Är det Mustafa som vill att du ska stanna?

SVAR:

Han om någon vill hellre åka till Sverige än att vara här.

 

and mellan tårna ([email protected]) om Hotell:

Va kul! GRATTIS!! Var ligger hotellet? Å strunta i kommentarerna. Dom är bara avundsjuka. Typiskt den svenska avundsjukan. Det är så...det får INTE gå bra för någon annan och man får INTE ha det lite bättre än någon annan. Ju bättre det gått för oss (businessen) ju fler "vänner" här har jag förlorat. Sticker i ögonen men med sådana vänner behöver man inga fiender. Så skit i dom! Jag tycker iaf det är super kul och hoppas ni får urmysigt.

SVAR:

Det ligger i Side. Det var verkligen jätte fint. Ja kommentarerna är tröttsamma men jag har sagt så länge dem inte kommer med rätt info så varför skulle jag tro på dem då?  Ja jag vet! Förstår inte att man inte kan glädjas åt andra.

 

Lindha  ([email protected]) om Letar:

Jag tycker också du ska göra som du vill och känner för. Även om det hade varit JÄTTE kul att få träffa dig där nere. =) Men känner du att du vill hem så ska du naturligtvis göra det gumman =) Hoppas allt e bra nu när mammsen och pappsen e där hos dig! ;)

 

Kramar....

 

Svar:

Du kommer att få träffa mig :) Blir kvar!!! Ska bli kul att träffa er.

Anonym om Letar:

Mår illa och är trött...hmm...jag skulle allt tro att det är en liten kotte i din mage...=)

Svar:

Ja vem vet? ;) Tiden får utvisa det svaret. Jag själv är tyst som en mus.

 

Mikaela om Letar:

Du ska göra precis så som din magkänsla säger.. Men jag förstår att du börjar bli trött och mätt på jobb och staden. 5 månader är en jättelång tid där nere. Det mesta är gjort, plus att du var där förra säsongen.

Hoppas du kommer fram till det rätta svaret för dig!

Saknar dig.

Puss o Kram

Svar:
Kom fram till ett svar men rätt vet jag inte om det var dock :( Men bara att klara av 2 månader till.
Saknar dig också.
Hur går det med allt?

Puss

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0