Svar

Mikaela om OTH:

sitter å kollar gamla avsnitt nu ;) loooove it!

SVAR: Ja jag älskar det också..

Mikaela om Redo:

Kan det va det man tror..? :)

Svar: Man vet aldrig ;)

Josefıne  ([email protected]) om OTH:

Stort Grattıs tıll er bada!! :) Jag laser garna vıdare dın blogg om jag far :)

Svar: Tack så jätte mycket. Mailade lösenordet till dig :)

Monica Lindgren  ([email protected]) om Nytt inlägg:

Hej , har följt din blogg länge och önskar gärna få lösenord till den så ja kan fortsätta följa din blogg.

 

Kom hem från alanya i går efter 2 härliga veckor, det var min 20:e resa ner dit. Älskar sol och bad.

 

Mvh Monk@n i Umé

Svar: Va trevligt :) Skickar lösenordet till dig på en gång!

Ja Alanya är så fint :)

 


Kommentarer
Postat av: Monica Lindgren

Hej Zandra!



Vad glad ja blev när du skrivit att jag får fortsätta läsa din blogg =).



Tyvärr så har jag inte fått lösenordet skickiat till mig ännu, vet inte om du glömt det.



Mvh // Monk@n i Umé



[email protected]

2010-09-18 @ 14:34:37
Postat av: Elin S

Hej!

Jag har läst din blogg nu hela sommaren och jag vill gärna fortsätta läsa den! Har även jag en turkisk pojkvän som försöker komma in i landet så tycker det är kul att läsa om en i samma situation

2010-09-20 @ 14:50:18

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0