Söta tjejen

Berättat om en gäst som deras familj bokade till royal igen i år för att dem visste att jag var där. Annars hade dem tänkt åka till World. Nu har jag ju inte varit där på 4 dagar. Och kommer inte vara där i morgon heller.
Fick ett sms i går. Tydligen hade dem fått mitt nr på något sätt frågade inte. Där hennes pappa frågade om jag kommer i dag. Då trodde jag det. Så skrev han att då blir hon glad. Men så kom jag inte. Så smsade innan och sa det och att jag kanske kommer i morgon. Men så ringde min chef nyss och sa att jag ska vara på Office i morgon med. Så lovade att skicka ett sms till han och skrev att jag inte är på hotellet i morgon heller.
Tycker så synd om denna tjej som har saknat mig så mycket.. Men får hoppas jag kommer dit snart innan hon åker. Annars skrev hennes pappa att dem skulle höra av sig när dem är i Alanya så jag kunde följa med deras familj på middag! Så söta!!!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0